2013. április 13., szombat

Pillanatok..

 
    Ezek olyanok akár a pillangó.. Leszáll az ujjadra,megpihen,és te addig gyönyörködsz a szépségében,élvezed az örömet amit ad,majd egyszer csak,amikor nem számítasz rá,vagy épp jól tudod mélyen,elillan.. És csak nézed,ahogy messze száll,ahogy egyre távolodik az érzéseiddel, és az emlékekkel amiket megéltél..


Hát,itt volnék megint:) Tudom,megint sok ideig csak csend,és némaság  honolt, és sajnálom,hogy nem jelentkeztem.. Össze kellett szednem az erőm,hogy letudjam írni azokat amiket átéltem. Valójában semmi különös sem történt velem,vége lett a tavaszi szünetnek,ami aránylag jól telt:) Főleg,mikor Gábor itt aludt^^ Az nagyon boldoggá tett:) Filmeztünk és beszélgettünk,ölelhettem és vele aludhattam egy picit délután,ámbár sajnos éjjel nem. Pótol a tudat,hogy  ma is itt volt velem:)
Olyan más vele.. Egyszerűen nem tudom :) Nem azok a kötelékek kötnek hozzá,mint anno Jocihoz. Az egész teljesen más,és még is ismerős valahol. Egyszerűen hogy is mondjam..Sokat hülyéskedünk,és nem ciki, adjuk önmagunkat,és nem úgy gondolunk a másikra,mint Na,ő itt a csajom/pasim/barátom/társam..:) Hanem,hogy ő a barátom,és az az ember,akit szeretek^^ Fura módon nem úgy kötődünk a másikhoz,mint amúgy kéne:D De nem is gond^^ Én örülök ennek:) Vannak vicces szituk és esetek,amikor egy pár,még ha nagyon is szeretik a másikat, egyszerűen megszeppennek,de nálunk nem ez van,hanem jól kiröhögjük a másikat és magunkat:D Persze van,hogy bevágjuk a "durcát" :) De mind olyan muris,és jól esik^^ Olyan jókat szoktam rajta nevetni,egyszerűen jól esik^^ Egy nagy kölyköt szeretek,de nem bánom:) Még akkor se,ha tudom,lehet nem örökre szól:) Mert minden változik.. Ez persze nem jelenti azt,hogy biztosan vége lesz bárminek is:) Remélem,az idő  nem koptatja el mellőlem őt is... Valahogy.. Nem tudom.. Érdekesnek találom,hogy 4 évet kibírtunk úgy,hogy csak netről ismertük egymást,és még is valahogy többet tett értem,mint sokan mások sokkal több idő alatt..:) Azt sem bánom,ha vége lesz,mert a vele töltött idő nagyon szép,csak még is.. Félek,hogy elmúlik.. És idővel már csak az emlékek maradnak nekem,a remény,hogy újra találkozunk és még több emlékem lesz vele,sőt,hogy támogathassuk egymást,és szerethessük a másikat,már nem adatik meg.. Ez megijeszt.. Nem az,hogy nem fog szeretni,vagy ilyenek.. Hanem mint ember,akit szeretek,aki támogat,aki viszont szeret,egy résez az én lelkemnek,eltűnik és semmivé válik.. Nagyon rossz:( De ha nem használom ki azt,amit megadtak nekem,az esélyt vele,akkor később bánnám.. Tudom:)
Ma is.. Megnyitotta nekem egy újabb részét a lelkének,és.. Nagyon örültem neki:) Nem akartam,hogy elmenjen,de ha azt akarom,hogy újra jöjjön,akkor el kell búcsúzni..:) Még is.. Annyira rossz,hogy elmegy újra meg újra:( Még mindig félek attól is,hogy elrontom újra a kapcsolatot.. Mint Jocival..:( Nem bánom,hogy vége lett,csak azt,hogy azzal,hogy nekem jobb legyen,meg kellett bántanom őt..:S Örültem,hogy átélhettem vele sok dolgot,és hogy adott nekem emlékeket,és már maga az is ajándék,hogy ismerhettem őt:) Nemrégiben beszéltem vele egy keveset,és elmondta,már nem fáj neki,hogy vége lett..És ezzel megnyugtatott,mert legalább tudom,hogy a seb,amit okoztam neki,gyógyul..Nem gyorsan,de gyógyul:) Persze,mindig is szeretni fog,és ezt én is jól tudom,de idővel ez a szeretet majd átalakul:) Én a mai napig tisztelem őt,sőt,Gábort is,amiért hajlandó értem áldozni és szeretni:) 
Amikor Gáborral vagyok az olyan jó.. és tudom,már leírtam vagy 50x,de leírom még vagy 200x is,mert eltölt ez az érzés,és feszíti a bőröm,és a lelkem..:) A legjobban azt szeretem,amikor átölelhetem,és amikor megcsókolhatom. Sokan kérdezték már,milyen is az..:) Puha,lágy,meleg,és telis tele van szeretettel:) Ennél jobban el sem tudnom mondani^^ De az összes kis pillanat amit átélhetek vele nagyon jó,és felemelő:)
Viszont sajnos, amilyen igazi és mély a mi kapcsolatunk, Anitával éppenséggel sosem volt az.. És sajnos erre már rég rájöttem,csak képtelen voltam elfogadni a tényt..:S Most végre véget vetettem ennek az egész kergetősdni dolognak.. nagyon fáj,mert hiányzik:( Hiányzik,mert én mindig is szívemből szerettem őt is,ahogy mást is.. Csak hát az emberek ezt basznak észrevenni,vagy ha feltűnik nekik akkor kihasználják:S Mindegy.. Fáj még mindig,és ki tudja mikor múlik el:/ Csak rossz,hogy én annyiszor olyan sok mindent adtam neki,míg ő képtelen volt támogatni olyankor,mikor kellett volna..:/ Mindegy. Az ilyen ember nem érdemli meg,hogy sokat törődjek vele.. Még is,megütköztem azon,hogy őt védték az ismerősei,mikor én régebb óta ismerem őt,és jobban mint bárki:) Őt védték,pedig ő hibázott,de majd rájön,mit veszített.. Nem mondom,hogy tökéletes ember vagyok,de azt igen is tudom,hogy nagyon sok mindent megtettem érte! Így,amikor azt mondták nekem,hogy megfogom bánni,hogy elhagytam egy olyan jó barátnőt, mint Ő ?!,csak mosolyogni tudtam,és azt mondani,hogy tévedtek :) Amit pedig nagyon szerettem az az,hogy neki márpedig fontos voltam..:) Ahan,akkor már,amikor rájött mit veszített.. Ennyi..
Mostanában sokat játszok az Aionnal, és olvasom a Nalini Singh legújjabb Angyali Vadász kötetet:) Azt hiszem,most is megyek,és ezt teszem^^
Hálás vagyok azért,hogy Gábor tartja bennem a  lelket, és a többieknek is,akiket most nem sorolok fel,de tudom,hogy tudják,ha netán olvasnák a blogom:) Köszönöm nektek,akik mindig mellettem vagytok..:)
Most viszont elköszönök,ideje aludni menni:)
Köszönöm hogy olvastatok!:)
Szép estét!
Kinuta~



Ui.: Mindenki  becsülje meg a pillanatot,és ne sajnáljátok,hogy elrepült:) Sok pillangó van még a világon:) 
Ja és még valami.. Ne nézzétek meg az Ideglelés Csernobilban-t mert nagyon szar filmxD...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése